fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

15 Συμβουλές για τη Δημιουργία ενός E-shop

15 tropoi gia e-shop (4)

15 Tips για να Αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του e-shop σου στο έπακρο!

 

Σχεδιασμός ενός e-shop με Interaction

Το να έχεις το καλύτερο προϊόν ή την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών είναι προφανώς πολύ σημαντικά στοιχεία για την μακροχρόνια επιτυχία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος αλλά από μόνα τους δεν αρκούν. Αν ο σχεδιασμός του e-shop σου δεν είναι φιλικός προς το χρήστη δεν θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Βάσει ερευνών, το 93% των χρηστών προτιμούν να αγοράσουν από μια ευπαρουσίαστη ιστοσελίδα.

Για να δημιουργήσεις λοιπόν ένα κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να επενδύσεις σε ένα δημιουργικό και πρωτότυπο online design.

 

Φτιάξε μία μοναδική σελίδα «About Us»

Αν κάποιος επισκέπτης της σελίδας σου πάει στην εν λόγω σελίδα σημαίνει ήδη ότι ενδιαφέρεται για κάποια αγορά μέσα από το e-shop σου. Αυτό που χρειάζεται εκεί να κάνεις είναι να πεις ξεκάθαρα ποιος είσαι, τι κάνεις και οπωσδήποτε να του δείξεις τα οφέλη που θα έχει από μία αγορά μέσω του e-shop σου. Επίσης τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί σου θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα και σαφή όπως:

  • E-mail επικοινωνίας
  • Διεύθυνση
  • Κανάλια Social Media

 

Συμπεριέλαβε τα ονόματα συνεργατών ή προμηθευτών σου

Ενίσχυσε τη φήμη σου δείχνοντας ποιες εταιρίες συνεργάζονται μαζί σου. Με τον τρόπο αυτό, παρουσιάζεις στο πιθανό σου πελάτη ποιοι είναι εκείνοι που σε έχουν ήδη εμπιστευτεί. Αυτό σίγουρα θα τον κάνει ευκολότερα να σε εμπιστευτεί και ο ίδιος.

 

15 simvoules gia e-shop

Προσέφερε πάντα μια άρτια Online υποστήριξη

Τόνισε στους πελάτες σου ότι το e-shop σου παρέχει άμεση και δωρεάν υποστήριξη για οποιαδήποτε απορία τους πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την αγορά τους. Μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους είναι ένα 24/7 live chat όπου αφενός ο πελάτης σου θα νοιώσει ότι όποτε σε χρειαστεί θα είσαι εκεί και αφετέρου, ότι δεν είσαι ένα ακόμα e-shop που «ξεχνάει» τον πελάτη αμέσως μετά την πώληση.

 

Δώσε στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει από όλες τις υπάρχουσες μεθόδους πληρωμής.

Για την άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη σου, πρέπει να του δίνεις τη δυνατότητα να διαλέξει τη μέθοδο πληρωμής που τον βολεύει. Είναι ιδιαιτέρως αρνητικό για ένα  e-shop να μην υποστηρίζει όλους τους online τρόπους πληρωμής. Φρόντισε να υποστηρίζεται η τραπεζική κατάθεση, η αντικαταβολή, η πληρωμή μέσω PayPal όπως επίσης και η πληρωμή μέσω  χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας.

 

Δημιούργησε ένα σωστό SEO Blog

Το να τρέχεις ένα σωστό blog είναι μια ευκαιρία για να φέρεις περισσότερη κίνηση. Πόσταρε τις σωστές λέξεις κλειδιά μέσω του άρθρου σου που να παρέχουν στο κοινό σου σωστές πληροφορίες και θα σε κάνουν να ανέβεις στις κατατάξεις της Google.

 

Χτίσε σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη μέσω των κριτικών

Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις προϊόντων μπορούν να σου δώσουν ένα Boost ώστε να σε εμπιστευθούν οι δυνητικοί σου πελάτες. Αυτοί που αγοράζουν Online δυστυχώς δεν έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον πωλητή, οπότε συχνά προτιμούν να στηριχτούν σε κριτικές προηγούμενων πελατών για το ίδιο κατάστημα ή ακόμα και για το συγκεκριμένο προϊόν που τους ενδιαφέρει πριν προβούν σε αγορά.

Διάβασε περισσότερα εδώ.

 

Κάνε το e-shop σου SEO-Friendly

Όσο περισσότεροι χρήστες επισκέπτονται το e-shop σου, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα κάποιοι από αυτούς να προβούν σε αγορά. Ποιο είναι λοιπόν το κλειδί για να δημιουργήσεις αυτήν την επισκεψιμότητα;

Με ένα σωστό SEO-friendly online e-shop. Χρησιμοποίησε σωστές λέξεις στις περιγραφές των προϊόντων σου, στους τίτλους των σελίδων και των κατηγοριών αλλά και στις εικόνες σου. Αν δεν γνωρίζεις πως να κάνεις το e-shop σου SEO-Friendly διάβασε εδώ χρήσιμες συμβουλές για αυτό το ιδιαίτερο σημαντικό θέμα.

 

Mobile Responsive: Το Α και το Ω

Η πλειοψηφία των χρηστών προτιμά το smartphone τους από το desktop καθώς μέσω του κινητού του ένας υποψήφιος αγοραστής μπορεί ανά πάσα στιγμή να περιηγηθεί στα προϊόντα του e-shop σου, να επιλέξει αυτό που θέλει και να προχωρήσει σε αγορά από το γραφείο του, από την βόλτα του για καφέ, από οπουδήποτε βρίσκετε, χωρίς να πρέπει να περιμένει να επιστρέψει σπίτι του και να μπει από τον σταθερό του υπολογιστή. Φρόντισε λοιπόν, το e-shop σου να εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές, από τις φωτογραφίες και τις περιγραφές των προϊόντων, τις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες, το καλάθι αγοράς και την οθόνη checkout, μέχρι και το περιβάλλον της τράπεζας που ενδεχομένως να ανακατευθύνεται. Όλα πρέπει να είναι mobile responsive.

 

15 simvoules gia e-shop (2)

Χρησιμοποίησε τα Analytics του E-Shop σου

Σίγουρα δεν θα μπορέσεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου εάν δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς είναι αυτό που σου φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο καλύτερος τρόπος λοιπόν είναι να ενσωματώσεις στο site σου κάποιο analytics εργαλείο όπως για παράδειγμα το Google Analytics. Έτσι θα ξέρεις ανά πάσα στιγμή την πραγματική εικόνα των εσόδων σου και από που προήλθαν.

 

Προσέφερε Δωρεάν Μεταφορικά

Ο πρώτος που το προσέφερε αυτό ήταν η Amazon μέσω του Amazon Prime. Ο πωλητής λοιπόν που θα καταφέρει να βγάλει αυτό το έξοδο από το λογαριασμό του πελάτη σίγουρα είναι πιο πάνω στην προτίμησή του.

 

Κράτα τα μάτια ανοικτά στον ανταγωνισμό

Οι Online πελάτες πλέον ξέρουν και αναζητούν πάντοτε αυτό που τους συμφέρει περισσότερο, το πιο οικονομικό προϊόν αλλά και τα έξοδα αποστολής που θα ορίσουν και το τελικό ποσό πληρωμής. Κάποιοι από τους ανταγωνιστές σου ίσως και να προσφέρουν δωρεάν αλλαγή προϊόντων. Κοίτα λοιπόν να είσαι και εσύ το ίδιο ανταγωνιστικός. Μελέτα τους ανταγωνιστές σου και πάρε τα δυνατά τους στοιχεία, πηγαίνοντας τα ένα βήμα πιο πέρα.

 

Χρησιμοποίησε φωτογραφίες με μεγάλη ανάλυση

Μία εικόνα μιλάει καλύτερα από χίλιες λέξεις. Έτσι δεν λένε; Οι άνθρωποι καταλαβαίνουν έως και 60,000 φορές γρηγορότερα μέσω της εικόνας. Είναι απαραίτητο το e-shop σου να έχει μεγάλες και ξεκάθαρες φωτογραφίες σωστής ευκρίνειας ώστε να μπορεί ο πελάτης σου να ξεχωρίσει την κάθε λεπτομέρεια για το προϊόν που τον ενδιαφέρει.

 

Bonus

Δές επίσης πως μπορούν μετά τη δημιουργία ενός σωστού e-shop να εκτοξέυθουν  οι πωλήσεις σου.

Διαφήμισε το e-shop σου online

Η Online διαφήμιση είναι ο καλύτερος τρόπος για κάθε e-shop στο να επικοινωνήσει τα προϊόντα του με τους δυνητικούς του πελάτες. Η ιντερνετική διαφήμιση μπορεί να έχει πολλές μορφές, σε ένα ευρύ πλήθος διαθέσιμων καναλιών όπως το Facebook, το Instagram, το Google Ad κ.α.

 

15 tropoi gia e-shop (1)

Γίνε επαγγελματίας με το E-mail Marketing

Τέλος να ξέρεις ότι το mail marketing είναι ένας πολύ αποδοτικός και οικονομικός τρόπος πωλήσεων. Μπορείς να στείλεις πολύ στοχευμένα μηνύματα σε ανθρώπους αποκλειστικά βάσει των κινήσεών τους μέσα στο e-shop σου.

 

 

 

 

 

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons