fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

Eπιτυχημένο e-shop; Δες τις καλύτερες πρακτικές.

best-practices-gia-kathe-epitiximeno-e-shop

Οι καλύτερες πρακτικές για να έχεις ένα επιτυχημένο eshop.

Εάν η επιχείρησή σου εμπορεύεται προϊόντα σίγουρα θα χρειαστεί να έχεις μια δυνατή παρουσία Online.
Mε τόσο μεγάλο ανταγωνισμό όμως σε e-shops φαντάζει πολύ δύσκολο και ενδεχομένως ανέφικτο να στήσει κανείς σωστά και αποτελεσματικά ένα ολοκληρωμένο online brand. Για αυτό και είναι πάρα πολύ σημαντικό να επικεντρωθεί κανείς σε όλες τις μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες που αφορούν τη κατασκευή ενός online καταστήματος.

Στο άρθρο που ακολουθεί, θα περιγράψουμε απλές αλλά βέλτριστες πρακτικές ώστε να είμαστε σίγουροι ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την ιστοσελίδα μας καθώς επίσης και ότι δεν κάνουμε εύκολο στον ανταγωνιστή μας να προλάβει μια πώληση λόγω δικών μας παραλείψεων.

 

  • Απέφυγε την Ακαταστασία

Τα e-shops με την πιο καθαρή  και λιγότερο χαοτική αρχική σελίδα, είναι και αυτά που φέρνουν τις περισσότερες πωλήσεις – μετατροπές όπως συχνά αναφέρεται σε “ιντερνετική γλώσσα”. Η αρχική σελίδα αποτελέι την  πρώτη εντύπωση και είναι πολύ σημαντικό ο επισκέπτης μας να μην έρθει αντιμέτωπος με ένα χάος.

Αντίθετα μια καθαρή σελίδα με περιεχόμενο όχι υπερβολικό κάνει την περιήγηση του ευκολότερη και την αγορά του πιθανότερη.

 

  • Απλοποίησε τα Menu σου.

Το να έχεις σωστά μενού, σίγουρα θα σε βοηθήσει. Είναι ένας καλός τρόπος για να παραμείνει η σελίδα σου οργανωμένη αλλά και ομαδοποιημένη ανά κατηγορία προϊόντος. Πάντα όμως χωρίς υπερβολές.

Οι πολλές κατηγορίες και τα άπειρα μενού σε διάταξη οπουδήποτε μέσα στη σελίδα δείχνουν μια εικόνα σύγχυσης. Αυτό σίγουρα θα γίνει αντιληπτό και από τον πελάτη ο οποίος μάλλον θα συγχιστεί και θα φύγει απο το e-shop σου χωρίς να προβεί σε αγορά.

 

  • Πρόσθεσε μια γραμμή αναζήτησης.

Τώρα που έχεις ένα πιο απλό μενού επιλογών και μια καθαρή αρχική σελίδα, καλό θα είναι να ενσωματώσεις και μια σωστή μπάρα αναζήτησης. Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι ένας χρήστης θα θυμάται κάθε σημείο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος κάθε φορά που θα το επισκέπτεται. Τις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες ή που έχουμε εμείς ταξινομήσει το προϊόν που θέλει να βρει.

Έτσι λοιπόν το να έχουμε μια σωστή μπάρα αναζήτησης είναι μια must have επιλογή για κάθε e-shop και κάθε χρήστης θα το εκτιμήσει.

Οι καλύτερες πρακτικές για να έχεις ένα επιτυχημένο e-shop

 

  • Όλα τα λευτά είναι η ταχύτητα.

Η ταχύτητα αποτελεί ενδεχομένως το Νο1 συστατικό για την επιτυχία ενός e-shop.

Κάθε σελίδα σου θα πρέπει να φορτώνεται γρήγορα ώστε να μπορεί να φέρει και το μέγιστο αριθμό πωλήσεων. Άλλωστε έρευνες δείχνουν ότι η καθυστέρηση φόρτωσης για μια σελίδα ακόμα και μερικών δευτερολέπτων αρκεί για να απωθήσει το πελάτη και να μείνει ανικανοποίητος ή ακόμα και να βγει από τo e-shop μας χωρίς καμία αγορά.

 

  • Ελαχιστοποίησε τα βήματα προς την αγορά.

Εφόσον κάποιος αγοραστής μας αποφασίσει να αγοράσει κάτι από εμάς θα πρέπει ο δρόμος προς την ολοκλήρωση της αγοράς να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομος.

Να θυμάσαι ότι κάθε επιπλέον βήμα που προστίθεται στη διαδικασία ολοκλήρωσης μιας παραγγελίας αποθαρρύνει τον πελάτη μας και ελαχιστοποιεί τη πιθανότητα αυτός να προβεί σε αγορά. Ας μην το κάνουμε λοιπόν πολύπλοκο. Δεν είναι ανάγκη να ζητάμε αχρείαστες πληροφορίες και να κουράζουμε έτσι τους δυνητικούς μας πελάτες.

Δεν χρειάζεται να ζητάς για παράδειγμα πατρώνυμο, ή ημερομηνία γέννησης, καθώς αυτά δεν είναι στοιχεία απαραίτητα για την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Στοιχεία αποστολής, τιμολόγησης και πληρωμής είναι αυτά που χρειάζεσαι. Περιορίσου σε αυτά και φέρε τον πελάτη πιο κοντά στην ολοκλήρωση της αγοράς του μέσω του e-shop σου.

  • Στείλε newsletter σε όσους εγκατέλειψαν μία αγορά στο τελευταίο βήμα.

Πλέον μπορούμε εύκολα να γνωρίζουμε πότε κάποιος έβαλε κάτι στο καλάθι του αλλά τελικά άλλαξε γνώμη και δεν ολοκλήρωσε μία παραγγελία.

Είναι καλό να του στείλουμε ένα mail υπενθύμισης ότι το e-shop μας περιμένει την αγορά του για να τον εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και φυσικά να του θυμίσει ποια προϊόντα είναι αυτά που τον τράβηξαν στο e-shop μας.

 

  • Αρθρογράφεισε σε μόνιμη βάση.

Πόσο συχνά μπορεί ο ίδιος πελάτης να επισκέπτεται το e-shop μας;

Πόσο συχνά μπορεί ο ίδιος πελάτης να ψωνίζει από το e-shop μας;

Σίγουρα είναι δύσκολο το να έχουμε τους ίδιους πελάτες αλλά με την αρθρογραφία δεν είναι καθόλου δύσκολο να τους έχουμε σαν επισκέπτες στο blog μας και όταν τελικά αποφασίσουν να ξανά ψωνίσουν να είναι μόλις λίγα clicks μακριά μας.

 

  • Πρόσθεσε όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους πληρωμής.

Ας μην κάνουμε υποθέσεις ότι όλοι έχουν μία Mastercard ή μια Visa.

Ακόμα και αν οι δυνητικοί μας πελάτες το κάνουν δεν σημαίνει ότι είναι και η πρώτη τους επιλογή μπορεί απλά να μην έχουν καλύτερη.

Ακόμα και αν δεν σε συμφέρει να πληρώνεσαι από κάποιες άλλες εταιρίες καρτών με μεγαλύτερες ενδεχομένως κρατήσεις, μπορεί για κάποιους από τους πελάτες σου να είναι πιο εξυπηρετικό. Όταν λοιπόν ο επισκέπτης  μας νοιώσει έτσι είναι σίγουρα ακόμα ένα θετικό για την σχέση εμπιστοσύνης του μαζί μας.

Οι καλύτερες πρακτικές για να έχεις ένα επιτυχημένο e-shop

 

  • Κάνε εύκολη την επικοινωνία μαζί σου.

Ενδεχομένως ορισμένοι πελάτες σου θα έχουν απορίες, προβλήματα και πολλά να τους βασανίζουν που θα μπορείς να τους βοηθήσεις λόγω του ότι γνωρίζεις καλύτερα από όλους τα προϊόντα σου. Όταν οι πελάτες σου για παράδειγμα αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο να βρουν ένα προϊόν, θα πρέπει να μπορείς άμεσα να τους βοηθήσεις.

Είναι σημαντικό λοιπόν το e-shop σου να υποστηρίζει υπηρεσίες όπως “ζητήστε να σας καλέσουμε” και “live chat”. Να είσαι πάντα έτοιμος και δεκτικός να βοηθήσεις σε φιλικό ύφος, διευκολύνοντας ένα δυνητικό σου πελάτη να ολοκληρώσει μια αγορά.

Τέλος παρακάτω μπορείτε να δείτε επίσης λειτουργίες που δεν πρέπει να λείπουν απο κανένα e-shop:

5+1 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ E-SHOP

Ας σκεφτούμε καλά λοιπόν πια πράγματα θα κάνουν το e-shop μας να εκτοξευτεί. Αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις η ομάδα της SolidCube θα χαρεί να ακούσει τη σκέψη και τους προβληματισμούς σας.

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons