fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

7 Τρόποι για να μειώσεις το Ποσοστό Εγκατάλειψης της Ιστοσελίδας σου

7 χρυσοί κανόνες για να μην εγκαταλείπουν τη σελίδα σου

Μάθε πως θα κρατήσεις το κοινό σου μέσα στο e-shop σου !

 

Ποσοστό Εγκατάλειψης Ιστοσελίδας. Τι είναι και πώς θα το διορθώσεις.

 

Ως ποσοστό εγκατάλειψης ή αλλιώς bounce rate, ορίζεται το ποσοστό των συνολικών επισκεπτών που εγκαταλείπουν ένα site έχοντας δει μόνο μία σελίδα. Δεν προχωράνε δηλαδή σε καμία επιπλέον ενέργεια μέσα στο site, γεγονός που φανερώνει μία αρνητική ενδεχομένως «πρώτη εντύπωση» που δημιουργήθηκε στον χρήστη.

Άρα, όσο χαμηλότερο είναι το ποσοστό Bounce rate, τόσο καλύτερη είναι η αρχική εντύπωση που δημιουργείται στο χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα σου.

Το συγκεκριμένο metric μπορεί να σου αποκαλύψει πολλά και ιδιαιτέρως χρήσιμα στοιχεία για το site ή το e-shop σου, όσο και για την αποτελεσαμτικότητα των καμπανιών σου. Και φυσικά, αποτελεί έναν εξαιρετικό δείκτη που μπορείς να αξιοποιήσεις για να προβείς σε βελτιστοποιήσεις τόσο στη σελίδα σου όσο και στις διαφημίσεις που ενδεχομένως τρέχεις.  Το βασικότερο δεδομένο που σου δίνει το Bounce Rate είναι η βαθύτερη κατανόηση της  εμπειρίας του χρήστη στο site σου.

 

Τι είναι και πώς θα το διορθώσεις.

 

Παρακάτω θα δούμε ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που προκαλούν υψηλό bounce rate.

 

  • Αργός Χρόνος Φόρτωσης

Ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας σου, σχετίζεται άμεσα με το bounce rate. Όσο περισσότερη ώρα χρειαστεί για να μεταβεί ο χρήστης στο site σου, τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα να το εγκαταλείψει. Ο μεγάλος χρόνος αναμονής αποτελεί ίσως τον Νο1 παράγοντα για αυξημένο bounce rate.

 

  • Χαμηλή Ποιότητα Περιεχομένου

Οι επισκέπτες σου μπορεί να εγκαταλείπουν το eshop σου σε περίπτωση που το περιεχόμενο είναι άσχημα τοποθετημένο.

Ρίξε μια καλή ματιά σε όλες τις σελίδες σου και ετοιμάσου για σκληρή αυτοκριτική ώστε να καταλάβεις και να διορθώσεις πιθανά λάθη περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, περιγραφές ή ακόμα και τιμές.

Επίσης μπορεί να έχεις όντως ένα καλό περιεχόμενο σελίδας αλλά όχι σωστό «optimized» περιεχόμενο για online ανάγνωση.

 

  • Επένδυσε σε responsive site

Τη σήμερον ημέρα, οι κινητές συσκευές κυριαρχούν τόσο στην πλοήγηση όσο και στις αγορές των χρηστών. Αξίζει ίσως να σημειωθεί ότι το 67% του συνόλου του online traffic παγκοσμίως, προέρχεται από mobile συσκευές. Εάν λοιπόν η σελίδα σου δεν πληρεί όλες τις προδιαγραφές για προσαρμογή σε κινητά και δεν προσφέρει μία όσο το δυνατόν πιό σωστή εμπειρία προς το χρήστη, (για παράδειγμα, τα call to action κουμπιά να μην είναι ορατά ή ακόμα χειρότερά, βασικά στοιχεία του όπως το εύκολο scroll down – up ή η προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αγορών, να μην είναι λειτουργικά), τότε η πιθανότητα ο χρήστης να την εγκαταλείψει χωρίς καμία ενέργεια εκτοξεύεται.

 

  • Κενές σελίδες ή με Error

Εάν το ποσοστό του bounce rate είναι υψηλό και βλέπεις ότι οι χρήστες ξοδεύουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα στη σελίδα σου και μετά φεύγουν, είναι πιθανόν η σελίδα αυτή να «σκάει», να βγάζει κάποιο μήνυμα λάθους όπως «404 Error» ή να μην φορτώνει σωστά.

 

  • Να είσαι βέβαιος ότι οι επισκέπτες σου βρίσκονται στο σωστό μέρος.

Όταν οι δυνητικοί σου πελάτες επισκέπτονται το eshop σου είναι πιθανόν να αναρωτηθούν:

«Βρίσκομαι στο σωστό μέρος;» – Βεβαιώσου λοιπόν ότι χρησιμοποιείς ακριβής ετικέτες, keywords  και περιγραφές, έτσι ώστε το περιεχόμενό σου να σχετίζεται με τις αναζητήσεις των πελατών σου. Με αυτή την τακτική, όχι μόνο θα βελτιώσεις το bounce rate της σελίδας ή του e-shop σου, αλλά επιπλέον, θα πετύχεις και υψηλότερη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Τέλος, εάν το περιεχόμενό σου είναι συναφές με τις αναζητήσεις των πελατών σου είναι πιο πιθανόν να πραγματοποιήσουν και περισσότερες αγορές.

 

  • Χαμηλή ποιότητα UX

Είναι το site σου εύκολο στην περιήγηση;

Ίσως οι επισκέπτες σου να θέλουν να εξερευνήσουν περισσότερα πράγματα μέσα στην σελίδα σου αλλά πιθανόν να τους λείπει μια μπάρα αναζήτησης. Σιγουρέψου ότι έχεις ήδη λύσει αυτά τα προβλήματα και ότι ο χρήστης του online καταστήματός σου απολαμβάνει μια άρτια και απροβλημάτιστη περιήγηση.

 

  • Σύνδεσε σωστά το Google Analytics.

Το Google Analytics «γράφει» σωστά; Έχει εγκατασταθεί επιτυχώς ο κώδικας παρακολούθησης;

Και αν το πρόβλημα που φέρνει το υψηλό bounce rate δεν είναι το site σου αλλά το μέσο που το μετράει;; Σιγουρέψου ότι το Google Analytics έχει περαστεί σωστά στο site σου και καταγράφει με ακρίβεια τις κινήσεις των χρηστών. Αν έχει γίνει κάποιο λάθος στην εγκατάσταση του κώδικα παρακολούθησης, τότε μπορεί να παίρνεις λάθος δεδομένα και να σου παρουσιάζεται μία εικόνα που απέχει πολύ από την πραγματικότητα.

 

Ποσοστό Εγκατάλειψης Ιστοσελίδας

 

Αν δεν γνωρίζεις πως μπορείς να ελέγξεις ότι το Analytics έχει περαστεί σωστά στο site σου, καλό είναι να απευθυνθείς σε ειδικό (στη SolidCube αναλαμβάνουμε τη σωστή εγκατάσταση και setup του Google Analytics στην ιστοσελίδα σου) ώστε να είσαι σίγουρος ότι το πρόβλημα θα λυθεί μία και καλή.

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons