fbpx
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

Blog

7 χρυσοί κανόνες για να μην εγκαταλείπουν τη σελίδα σου
21 Ιαν: 7 Τρόποι για να μειώσεις το Ποσοστό Εγκατάλειψης της Ιστοσελίδας σου

Ως ποσοστό εγκατάλειψης ή αλλιώς bounce rate, ορίζεται το ποσοστό των συνολικών επισκεπτών που εγκαταλείπουν ένα site έχοντας δει μόνο μία σελίδα. Δεν προχωράνε δηλαδή σε καμία επιπλέον ενέργεια μέσα στο site, γεγονός που φανερώνει μία αρνητική ενδεχομένως «πρώτη εντύπωση» που δημιουργήθηκε στον χρήστη.

Άρα, όσο χαμηλότερο είναι το ποσοστό Bounce rate, τόσο καλύτερη είναι η αρχική εντύπωση που δημιουργείται στο χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα σου.

15 tropoi gia e-shop (4)
09 Ιαν: 15 Συμβουλές για τη Δημιουργία ενός E-shop

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, για ερωτήσεις, σχόλια, διευκρινήσεις ή ακόμα και τη βοήθειά μας για το νέο σου ξεκίνημα ή τη βελτίωση των λειτουργιών του ήδη υπάρχοντος e-shop σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Θα χαρούμε να γνωριστούμε!!

Online Κριτικές, πόσο σημαντικές είναι;
10 Δεκ: Πόσο σημαντικές είναι οι κριτικές πελατών για τους καταναλωτές;

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, για ερωτήσεις, σχόλια, διευκρινήσεις ή ακόμα και τη βοήθειά μας για το νέο σου ξεκίνημα ή τη βελτίωση των λειτουργιών του ήδη υπάρχοντος e-shop σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Θα χαρούμε να γνωριστούμε!!

keep-visitors-on-your-site
27 Μαρ: 4 τρόποι ώστε οι επισκέπτες να παραμείνουν στον ιστοτόπο σας περισσότερο

Είναι σημαντικό να μετατρέψετε πολλούς από τους επισκέπτες σας σε πελάτες ή αγοραστές την πρώτη φορά που μπαίνουν στον ιστότοπό σας, επειδή μπορεί, και να είναι η μόνη σας ευκαιρία.

βελτιστοποίηση ταχύτητας ιστοσελίδας
24 Μαΐ: Πως να αυξήσετε τη ταχύτητα της ιστοσελίδας σας

Η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας επηρεάζει τόσο την συμπεριφορά και την εμπιστοσύνη του χρήστη όσο και τις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης. Μην αφήνετε στη τύχη της, την διαδικτυακή εικόνα της εταιρείας ή του ηλεκτρονικού καταστήματος σας.

Google adwords ή seo
26 Απρ: Google Adwords ή SEO: Τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή μου και που να επενδύσω?

Πρέπει να επενδύσω στη πληρωμένη διαφήμιση Google Adwords PPC ή στην οργανική αναζήτηση SEO; Ποιό κανάλι είναι καλύτερο; Διαβάστε χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις για μια δυναμική παρουσία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons