fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

Κορονοϊός: Συμβουλές για επιχειρήσεις

koronaios

Η πανδημία του κορονοϊού προκαλεί όλεθρο στην παγκόσμια οικονομία. Ο τουριστικός τομέας πλήττεται, τα καταστήματα λιανικής πώλησης κλείνουν, οι αθλητικές διοργανώσεις και τα μεγάλα γεγονότα ακυρώνονται, οι χώρες θέτουν περιορισμούς στις μετακινήσεις για να προσπαθήσουν να κρατήσουν τον ιό έξω από τα σύνορά τους, ενώ τα νοσοκομεία αγωνίζονται για την αποφυγή του χειρότερου. Σε περιόδους κρίσης μπορεί να είναι δύσκολο να παραμείνετε ήρεμοι και αισιόδοξοι. “Ευτυχώς”, για τους επιχειρηματίες, η διατήρηση της ηρεμίας υπό πίεση αποτελεί μέρος της καθημερινότητας τους.

Λαμβάνοντας τώρα προληπτικά βήματα, μπορείτε να βάλετε την επιχείρησή σας σε ασφαλέστερη θέση για να παραμείνει ισχυρή και να ανακάμψει ταχύτερα από τη στιγμή που η κρίση υποχωρεί. Στην πραγματικότητα, η Κίνα, η χώρα όπου πρωτοεμφανίστηκε ο ιός, δείχνει ήδη σημάδια οικονομικής ανάκαμψης. Ακολουθούν μερικές βασικές στρατηγικές και πληροφορίες για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να ανακάμψει από τον κορονοϊό.

Σκεφτείτε πώς ο κορονοϊός επηρεάζει τους πελάτες σας

Ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, οι πελάτες σας ενδέχεται να έχουν κάποιες νέες δυσκολίες και ανησυχίες που σχετίζονται με τον κορονοϊό. Σκεφτείτε στρατηγικά πώς η πανδημία επηρεάζει τους πελάτες σας και πώς μπορείτε να βοηθήσετε. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε και να σχεδιάσετε το μάρκετινγκ σας γύρω από τον τρόπο αντιμετώπισης αυτών των συγκεκριμένων προκλήσεων και ανησυχιών.
Για παράδειγμα, οι πελάτες σας:

  • Ανησυχούν για την ασφάλεια της υγεία τους;
  • Ανησυχούν για την οικονομική τους ρευστότητα;
  • Ανησυχούν για τον περιορισμό των μετακινήσεων τους;
  • Ανησυχούν για την γενική αβεβαιότητα της αγοράς και την επιβράδυνση της ζήτησης;

Όλες αυτές οι προκλήσεις μπορούν να επιδεινωθούν από μια κρίση όπως ο κορονοϊός. Η δουλειά σας ως ιδιοκτήτης επιχείρησης είναι να καταλάβετε πώς μπορείτε να επανατοποθετήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας για να είστε χρήσιμοι και να αντιμετωπίσετε τις συγκεκριμένες ανησυχίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας τώρα.

Οσο περισσότερο η χώρα και αν μπαίνει σε καραντίνα, οι άνθρωποι θα θέλουν ακόμα, και πρέπει, να αγοράσουν πράγματα, δημιουργώντας ευκαιρίες για να εξυπηρετήσουν την αγορά σας μέσω εναλλακτικών καναλιών πωλήσεων.

Μπορείτε να ενισχύσετε τις προσπάθειες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου;

Για παράδειγμα, εαν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να

  • Δημοσιεύετε στα social media ή στο blog της επιχείρησης σας τους κανόνες υγιεινής που διατηρείτε. Προβάλετε την κανονικότητα της λειτουργίας της επιχείρησης σας, εμπνέοντας τους πελάτες σας σιγουριά.
  • Επεκτείνετε το ωράριο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς και την εξυπηρέτηση μέσω του chat των Social Media. Εφόσον το λιανικό σας κατάστημα πρέπει να παραμείνει κλειστό, δώστε ιδιαίτερη έμφαση και αμεσότητα στην ηλεκτρονική-τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
  • Πιθανώς, να έχετε ήδη κάνει προωθητικές εκπτωτικές ενέργειες, δωρεάν μεταφορικά και δωρεάν αλλαγές. Αν όχι, θα πρέπει να το σκεφτείτε πολύ σοβαρά. Καθώς ακόμα υπάρχει αβεβαίότητα και ο κόσμος αναζητά κυρίως να μάθει τι πρόκειται να συμβεί στις επόμενες μέρες, εσείς θα πρέπει να σκέφτεστε μακροπρόθεσμα. Παρέχοντας τέτοιου είδους έμπρακτες διευκολύνσεις στους πελάτες σας, προβάλετε την εικόνα και την αξία της επιχείρησής σας. Να είστε σίγουροι πως μετά την κρίση, θα έχετε ήδη κερδίσει!

Καθώς #μενουμε_σπιτι, σκεφτείτε τρόπους ώστε να δώσετε στους πελάτες σας μια τύπου ενασχόληση. Προχωρήστε σε ενέργειες αλληλεπίδρασης της επιχείρησης σας με τους πελάτες σας, όπως διαγωνισμούς κ.α

Εάν πουλάτε λύσεις-προγράμματα βίντεο-διασκέψεων, αυτή είναι μια ιδανική ευκαιρία για εσάς να προσφέρετε πρόσθετη υποστήριξη και συμβουλές για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να καταλάβουν πώς να προσαρμόσουν τις απομακρυσμένες ροές εργασίας τους.

Μην αφήνετε τον χρόνο να περνάει, περιμένοντας απλά το αύριο

Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, να καταγράψετε και να προσδιορίσετε πιθανές αδυναμίες της επιχείρησης σας. Αναλύστε τις υπάρχουσες κριτικές των πελατών σας, βρείτε σημεία που ίσως υστερόυσατε και ξεκινήστε να δημιουργείτε ένα πλάνο αποκατάστασης τους.
Βρείτε τις αδυναμίες των ανταγωνιστών σας και βεβαιωθείτε ότι δεν τις επαναλαμβάνετε και εσείς.

Συμπέρασμα

Ένα μάθημα από τις κινεζικές επιχειρήσεις είναι ότι η οικονομική ανάκαμψη μετά τον κορονοϊό μπορεί να είναι ταχύτερη από ό, τι περιμένουμε. Εάν περικόψετε πολλά σήμερα, ενδέχεται να μην είστε σε θέση να επωφεληθείτε από την αποκατάσταση. Δεν θέλουμε να υποβαθμίσουμε τη σοβαρότητα των πτυχών της δημόσιας υγείας αυτής της κρίσης. Ο καθένας πρέπει να λάβει προφυλάξεις για να παραμείνει υγιής και να μειώσει την εξάπλωση του ιού. Πιστεύουμε, ωστόσο, ότι οι εταιρείες μπορούν να βρουν κάποια καλά βήματα σήμερα, ώστε να έχουν αύριο μεγαλύτερη επιτυχία. Υπάρχουν πάντα προκλήσεις και κρίσεις που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις μας. Μπορούμε να προσαρμόσουμε και να αγκαλιάσουμε τις ευκαιρίες και να επιστρέψουμε πιο δυνατά, ακόμα και από μια μεγάλη κρίση όπως ο κορονοϊός.

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons