fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

Πόσο σημαντικές είναι οι κριτικές πελατών για τους καταναλωτές;

Online Κριτικές, πόσο σημαντικές είναι;

Πόσο σημαντικές είναι οι κρητικές πελατών για τους καταναλωτές;

Έχεις ποτέ αναρωτηθεί πόσο σημαντικές μπορεί να είναι οι κριτικές πελατών σου για τους καταναλωτές;

Όπως έχουν δείξει έρευνες το 90% των καταναλωτών διαβάζουν κριτικές πριν αγοράσουν από κάποιο κατάστημα είτε φυσικό είτε ηλεκτρονικό.

Και το 88% αυτών των καταναλωτών τις εμπιστεύεται για να καταλήξει ή όχι σε κάποια αγορά.

 

Ανακάλυψε στο παρακάτω άρθρο τους λόγους που είναι τόσο σημαντικό και πώς θα μπορέσεις να πάρεις online κριτικές.

Είναι πλέον εμφανές ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται τις κριτικές πελατών και ωθούνται ή όχι στο να κάνουν κάποια αγορά.

Σαφώς και είναι πολλοί οι λόγοι που τους ωθούν στο να διαβάσουν πρώτα τις εμπειρίες άλλων χρηστών είτε για το προϊόν είτε για το e-shop που πρόκειται να ψωνίσουν ή ακόμα και για κάποια υπηρεσία που τους ενδιαφέρει.

 

Πόσο σημαντικά είναι τα Online Reviews?

  • Ανάγκη Αυθεντικότητας

Όταν κάποιος ψωνίζει online, το να διαβάσει γνώμες άλλων πελατών που έχουν ήδη αποκτήσει κάποιο προϊόν από αυτό το κατάστημα, τον κάνει αρκετά πιό «άνετο» στην σκ’εψη να αγοράσει και αυτός από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ας μην γελιόμαστε, όλοι μας θέλουμε μια εμπεριστατωμένη άποψη και πλέον αυτό μπορεί να δοθεί στους καταναλωτές πολύ εύκολα και δωρεάν.

 

  • Βοηθά στο να πάρει γρήγορα απόφαση αγοράς

Είναι αλήθεια ότι στην αγορά υπάρχει τρομερή σύγχυση λόγω του όγκου αγαθών και προμηθευτών. Αυτό σίγουρα δυσκολεύει τον καταναλωτή να διαλέξει πριν όντως κάνει μία αγορά. Το καλύτερο λοιπόν για να γλυτώσει χρόνο είναι απλά να διαβάσει κριτικές από άλλους καταναλωτές που αγόρασαν το ίδιο προϊόν ή ακόμα καλύτερα από τον ίδιο προμηθευτή.

Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους πώλησης στις μέρες μας και ως εκ τούτου, η ανάγκη για online σχόλια των πελατών συνεχώς αυξάνεται.

 

  • Αξιοπιστία

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είμαστε κοινωνικά πλάσματα και πάντα θα μας ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων στη λήψη μίας απόφασης ειδικά όταν μιλάμε για μια αγορά από e-shop ή ακόμα και την αγορά κάποια υπηρεσίας Online.

 

  • Επιτρέπει στον καταναλωτή να έχει άποψη και φωνή

Οι καταναλωτές που έχουν το χρόνο και το δικαίωμα να αφήσουν μια Online κριτική στο κατάστημά σου είναι πιο πιθανό να νιώσουν εμπιστοσύνη και να συνεχίσουν να αγοράζουν από το κατάστημά σου

Δώσε τους λοιπόν το δικαίωμα να το κάνουν.

 

  • Βελτίωσε τη Φήμη σου

Είναι επίσης πολύ σημαντικό πλέον και για την κατάταξη της σελίδας σου το πόσες κριτικές, θετικές ή αρνητικές έχει το κατάστημά σου. Το να έχεις θετικές κριτικές σίγουρα θα βοηθήσει την επιχείρησή σου να έχει καλύτερη ταξινόμηση στις σελίδες αναζήτησης.

 

Ποιό είναι το σωστό online eshop reviewing

  • Οι καταναλωτές σου φτιάχνουν και το Marketing σου

Κάτι που είναι πολύ σημαντικό επίσης. Οι θετικές κριτικές που συνδέονται άμεσα με το κατάστημά σου αξίζουν πολύ και μπορούν να προσφέρουν τα οφέλη που ενδεχομένως, καμία καμπάνια δεν θα μπορέσει να σου προσφέρει. Με λίγα λόγια, μοιάζουν με μάρκετινγκ μιας και γράφονται σήμερα, αλλά για πολύ καιρό θα δουλεύουν για εσένα και θα σου αποφέρουν κέρδος μέσω της ανάρτησής τους δημοσίως. Είναι πραγματικά ανεκτίμητο το ότι κάτι που θα πουν Online για εμάς σήμερα θα μπορεί για τόσο καιρό να είναι εκεί και να συνεχίζει να μας χαρακτηρίζει

Οπότε μην κοιτάς μόνο το δέντρο και χάνεις το δάσος κοίτα καλύτερα μπροστά για να έχεις ένα επιτυχημένο online μαγαζί.

 

Ας δούμε λοιπόν πως θα φέρεις τις σωστές κριτικές για την επιχείρησή σου.

 

  • Να είσαι σίγουρος ότι θα δώσεις στο πελάτη σου μια καλή εντύπωση.

Βάλε τα δυνατά σου και κάνε τη κάθε τους συναλλαγή ξεχωριστή με ευγένεια, φιλικότητα και επαγγελματισμό ώστε να είναι έτοιμοι να σου χαρίσουν μια θετική κριτική online. Αυτό σίγουρα στον διαδικτυακό τόπο αντικατοπτρίζεται.

 

  • Πάρε τις κριτικές τους στα σοβαρά.

Αν υπάρχουν πολλές κριτικές παραπόνων για την εξυπηρέτηση, ή για τη τιμή, ή για τη ποιότητα των προϊόντων σου τότε ίσως πρέπει να αναρωτηθείς τι μπορεί να κάνεις γιατί σίγουρα θα υπάρχει από πίσω μια δόση αλήθειας. Ίσως κάποιες φορές να μην βλέπεις τι λάθη κάνεις μέσα στην επιχείρησή σου όμως μέσα από τις κριτικές θα πάρεις ένα πολύ καλό δείγμα. Θα μπορέσεις έτσι να βελτιωθείς, να δώσεις μια καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σου και κατ’ επέκταση να πάρεις καλύτερες κριτικές. Οι οποίες θα σου αποφέρουν τεράστια αξία.

 

  • Ζήτησε να σου αφήσουν κριτικές.

Μπορεί πολλές φορές να είναι κάτι τόσο απλό αλλά να μην το ζήτησες ποτέ. Για κάποιους το μόνο κίνητρο είναι απλά να τους το πεις. Ζήτησε το ευγενικά και σίγουρα δεν θα απογοητευτείς.

 

  • Αυτοματοποίησε το αίτημά σου για μια κριτική.

Θα μπορούσες για παράδειγμα να ζητήσεις κριτική στο τέλος κάθε αγοράς ή ακόμα και επίσκεψης στον ιστότοπό σου. Το να καταφέρεις να έχεις μια συνεχή ροή κριτικών είναι απαραίτητο για την επιτυχία, γιατί οι δυνητικοί πελάτες ως συνήθως λαμβάνουν υπόψιν τους τις πιο πρόσφατες κριτικές μας.

 

  • Τέλος σίγουρα θα πρέπει να προβάλεις τις αξιολογήσεις σου.

Δώσε έναν χώρο μέσα από τον ιστότοπό σου για το συγκεκριμένο κομμάτι και άσε τους πελάτες σου να μιλήσουν για σένα και να χτίσουν τη φήμη σου.

 

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, για ερωτήσεις, σχόλια, διευκρινήσεις ή ακόμα και τη βοήθειά μας για το νέο σου ξεκίνημα ή τη βελτίωση των λειτουργιών του ήδη υπάρχοντος e-shop σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

 

Θα χαρούμε να γνωριστούμε!!

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons