fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064

Τα 5 καλύτερα εργαλεία έρευνας λέξεων κλειδιών για να ξεκινήσετε μια SEO ή Google Adwords Καμπάνια

ερευνα λεξεων κλειδιων

Το πρώτο βήμα για τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) ή για τη δημιουργία μιας Google Adwords PPC καμπάνιας είναι η έρευνα για τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Αν δε γίνει σωστά αυτό το πρώτο βήμα οποιαδήποτε ενέργεια μετά, είναι καταδικασμένη να αποτύχει!
Πρέπει να δώσετε προσοχή στις ιδέες των λέξεων-κλειδιών και στις ιδέες των ομάδων διαφημίσεων, καθώς και οι δύο μπορούν να βοηθήσουν σε μια πετυχημένη καμπάνια SEO ή Google Adwords PPC.

Με ποια εργαλεία γίνεται όμως αυτή η έρευνα;

 

1. Google Keyword Planner

Το Google Keyword Planner είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο για να ξεκινήσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών. Είναι σχεδιασμένο για διαφήμιση, αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για να διερευνήσετε οργανικές λέξεις-κλειδιά προσαρμόζοντας τα αποτελέσματά σας για έναν από τους ανταγωνιστές σας. Εισαγάγετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τη σελίδα προορισμού του ανταγωνιστή σας και την κατηγορία προϊόντων. Προσαρμόστε την αναζήτησή σας για ορισμένα είδη λέξεων-κλειδιών.

Με το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών, μπορείτε:

  • Να αναζητήστε νέες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και ομάδες διαφημίσεων.
  • Να αποκτήστε τον όγκο αναζήτησης για μια λίστα λέξεων-κλειδιών ή να τις ομαδοποιήσετε σε ομάδες διαφημίσεων
  • Να λάβετε προβλέψεις επισκεψιμότητας για μια λίστα λέξεων-κλειδιών

Google Keyword Planner Solidcube

Δώστε προσοχή στις μέσες μηνιαίες αναζητήσεις, τον ανταγωνισμό και τη προτεινόμενη προσφορά για να καθορίσετε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε.

Αν σκοπεύετε να κάνετε SEO και Google Adwords μαζί, το εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι καλύτερο να στοχεύσετε σε οργανικά ή με διαφήμιση.

Εαν τώρα ξεκινάτε μια Google Adwords καμπάνια και το budget σας είναι περιορισμένο , προσπαθήστε να βρείτε λέξεις κλειδιά με μεσαίο – χαμηλό ανταγωνισμό και παράλληλα με τον μέγιστο δυνατό μέσο όρο μηνιαίων αναζητήσεων.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις προτάσεις του Εργαλείου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών ως βάση για να δημιουργήσετε λέξεις-κλειδιά μεγάλης απόστασης με τη βοήθεια κάποιων άλλων εργαλείων που ακολουθούν.

 

2. KWFinder

Το KWFinder σας παρουσιάζει την τάση, τον όγκο αναζήτησης, το CPC και το επίπεδο δυσκολίας στα αποτελέσματα.

Αν όμως κάνετε κλικ σε μια μεμονωμένη λέξη-κλειδί, εμφανίζεται ένα δεύτερο παράθυρο που δείχνει το επίπεδο δυσκολίας (από ένα έως το εκατό) και τα τρέχοντα αποτελέσματα αναζήτησης Google:

KWFinder solidcube

Αυτό σας δείχνει τους ανταγωνιστές που στοχεύουν τη λέξη-κλειδί, τα backlings των ανταγωνιστών στη συγκεκριμένη λέξη κλειδί, τα facebook shares και την επισκεψιμότητα.

Το KWFinder σας βοηθά επίσης να ψάξετε σε τοπική έρευνα λέξεων-κλειδιών – μπορείτε να στοχεύσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης ανά πόλη, πολιτεία ή χώρα.

 

3.Moz’s Keyword Explorer

Το Keyword Explorer είναι ένα νέο εργαλείο από τη Moz που προσθέτει κάποιες επιπλέον διαστάσεις στην έρευνα λέξεων-κλειδιών. Εκτός από τον όγκο και τη δυσκολία, το Moz Keyword Explorer προσφέρει:

  • Συσχέτιση CTR (click through rate) των οργανικών αποτελεσμάτων σε ένα SERP
  • Πόσο σημαντική είναι η λέξη-κλειδί για την καμπάνια σας
  • Ένα συνδυασμό όλων των μετρήσεων λέξεων-κλειδιών που θα σας βοηθήσουν να δώσετε προτεραιότητα

moz keyword plannerΤο εργαλείο βασίζεται στο εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών, στο Google Suggest και σε σχετικές αναζητήσεις. Εάν έχετε ήδη αναπτύξει μια λίστα λέξεων-κλειδιών με ένα διαφορετικό εργαλείο, μπορείτε εύκολα να τις ανεβάσετε στον Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες και να αρχίσετε να δώσετε προτεραιότητα.

 

4. Keyword Tool

Το keyword tool είναι ένα καλό εργαλείο εκκίνησης για την εύρεση λέξεων-κλειδιών. Το εργαλείο χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτόματης συμπλήρωσης Google για να δημιουργήσει τη βάση δεδομένων του με τις προτάσεις για λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς (long tail kewyords).

Όποιος χρησιμοποιεί το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google για έρευνα με λέξεις-κλειδιά πρέπει επίσης να χρησιμοποιεί το keyword tool εφόσον το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών έχει σχεδιαστεί για διαφημιζόμενους, δεν θα εμφανίζονται πάντοτε επικερδείς λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς που το εργαλείο λέξεων-κλειδιών καταφέρνει να καταγράψει.

Αυτό το εργαλείο είναι δωρεάν για τις πρώτες 750+ προτάσεις λέξεων-κλειδιών. Εγγραφείτε για την έκδοση Pro για να δείτε δεδομένα όπως ο όγκος αναζήτησης, το CPC στο AdWords και ο ανταγωνισμός. Σας επιτρέπει επίσης να εξάγετε τα αποτελέσματά σας σε CSV.

Ένα άλλο καλό χαρακτηριστικό του Keyword tool είναι ότι σας βοηθά επίσης να βρείτε λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά (long tail keywords) για το YouTube, το Bing, το Amazon και το App Store.

keyword toolΜπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις βάσεις δεδομένων για να αξιοποιήσετε ακόμα πιο σχετικούς όρους αναζήτησης που οι ανταγωνιστές σας στις μηχανές αναζήτησης ενδέχεται να μην γνωρίζουν.

 

5. SEMrush

To Semrush είναι ένα All-in-One Marketing Toolkit

SEO και Google Adwords PPC
Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά που έχουν καλή απόδοση τόσο στο Google όσο και στο Bing. Συγκεντρώστε πληροφορίες σε βάθος, συμπεριλαμβανομένου του CPC, του όγκου, της τάσης, του αριθμού των αποτελεσμάτων και των αντιγράφων διαφημίσεων.

Χρησιμοποιήστε την Αναφορά πλήρους αναζήτησης για να βρείτε σχετικά εναλλακτικά ερωτήματα αναζήτησης για λανθάνουσα σημασιολογική ευρετηρίαση ή εναλλακτική στόχευση.

Το SEMrush αναλύει επίσης τις κοινές λέξεις-κλειδιά που βρέθηκαν στους κορυφαίους 100 ιστότοπους για έναν όρο αναζήτησης στο Google και το Bing. Αυτές οι σχετικές λέξεις-κλειδιά έρχονται με συνώνυμα και άλλες προτεινόμενες παραλλαγές.

Έρευνες λέξεις-κλειδιά long tail
Επωφεληθείτε με λέξεις-κλειδιά χαμηλού όγκου αν ψάχνετε για λιγότερο ανταγωνισμό. Το SEMrush συλλέγει όλες τις λέξεις-κλειδιά που έχουν όγκο αναζήτησης τουλάχιστον δέκα ερωτημάτων ανά έτος.

Χρησιμοποιήστε περιφερειακές βάσεις δεδομένων για διεθνή SEO
Το SEMrush σάς βοηθά να προσαρμόσετε λέξεις-κλειδιά σε διάφορες διεθνείς περιοχές, προσφέροντας πάνω από 140 περιφερειακές βάσεις δεδομένων λέξεων-κλειδιών.

Ανταγωνιστική Ανάλυση
Μπορείτε να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που ταξινομούνται από τους ανταγωνιστές σας και να εκτιμήσετε την αξία αυτών των λέξεων-κλειδιών με βάση διάφορους δείκτες απόδοσης ιστού.

Το SEMrush σας βοηθά επίσης να ανακαλύψετε τις σελίδες προορισμού του ανταγωνιστή σας για να δημιουργήσετε ιδέες για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας.

Χρησιμοποιήστε το Competitive Research Toolkit και το Organic Competitors Report για να κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των άμεσων ανταγωνιστών σας.

 

Αν θέλετε και εσείς υψηλές κατατάξεις για το δικτυακό σας τόπο, στο Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης ή μια επιτυχημένη προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων σας, επικοινωνήστε μαζί μας!



Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons