fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064

Google AdWords? Τι είναι και γιατί να επενδύσω σε αυτό

Πως να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο Google-solidcube.gr

Γιατί να επιλέξω να διαφημίσω την επιχείρησή μου στην Google χρησιμοποιώντας Google AdWords;

To Google κατά κύριο λόγο αλλά και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου όπως η Bing και η Yahoo, αποτελούν τον δίαυλο επικοινωνίας, το μονοπάτι μεταξύ της επιχείρησής σας και του επίδοξου πελάτη όταν ο τελευταίος κάνει τη διαδικτυακή του βόλτα προς αναζήτηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που θέλει να αγοράσει. Με απλά λόγια, ο μοναδικός τρόπος να έρθει σε επαφή ο πελάτης με την επιχείρηση είναι να αναζητήσει το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλει στο Google και να κατευθυνθεί εύκολα και γρήγορα στο ηλεκτρονικό κατάστημα που επιθυμεί από το σπίτι του και το γραφείο, τον υπολογιστή και το κινητό του.

Το Google AdWords αποτελεί το μέσο διαφήμισης και προβολής μίας επιχείρησης στην πρώτη σελίδα της Google. Θα έχετε παρατηρήσει ενδεχομένως ότι όταν κάνετε μία αναζήτηση στο Google για μία υπηρεσία ή προϊόν, στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων υπάρχει η ένδειξη Ad αριστερά της διεύθυνσης της σελίδας ή η ένδειξη Διαφ. ανάλογα με τη γλώσσα που χρησιμοποιεί ο browser σας. Η ένδειξη αυτή μαρτυρά ότι το συγκεκριμένο αποτέλεσμα προβάλλεται στην πρώτη θέση ή στην πρώτη σελίδα της Google με πληρωμένη διαφήμιση από το Google AdWords. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση προβάλλεται στην πρώτη σελίδα της Google λόγω της πληρωμένης διαφήμισης που τρέχει με τη χρήση του Google AdWords. Με άλλα λόγια, αν η επιχείρηση αυτή δεν χρησιμοποιούσε AdWords, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θα εμφανιζόταν ως αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης άρα οι πελάτες δεν θα μπορούσαν να βρουν την συγκεκριμένη επιχείρηση μέσα στον αχανή κόσμο του διαδικτύου.

«Μάλιστα», θα σκεφτεί ενδεχομένως κάποιος. «Άρα ο μόνος τρόπος για να με βρει κάποιος στο Internet είναι μέσω της διαφήμισης στο Google AdWords;». Η απάντηση στην ερώτηση αυτή είναι κατηγορηματικά ΟΧΙ! Το να επιλέξει κάποιος να διαφημίσει την επιχείρηση του στο Google προφανώς και θα τον ωφελήσει στο να αποκτήσει «πρόσβαση» σε ένα μεγάλο κοινό online πελατών αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ο μόνος τρόπος να διαφημίσετε την επιχείρηση σας. Τα social media όπως το Facebook και το Instagram για παράδειγμα, αποτελούν επίσης τρόπο διαφήμισης- διαφορετικό από τη διαφήμιση στο Google- με πολλά οφέλη τα οποία θα συζητήσουμε και θα παρουσιάσουμε αναλυτικά σε επόμενο άρθρο. Επίσης, η βελτιστοποίηση της σελίδας σας για να τη «διαβάζουν» καλύτερα οι μηχανές αναζήτησης, το λεγόμενο SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί έναν πολύ ενδιαφέρον και εξαιρετικά σταθερό και συμφέρων μακροπρόθεσμα τρόπο να ανεβάσετε ψηλά, στις πρώτες θέσεις του Google, τη σελίδα σας και να κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας.

Γιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντικό για μία online επιχείρηση, ένα e-shop, ένα blog ειδησεογραφικό ή ψυχαγωγικό να επενδύσει στη διαφήμιση με Google AdWords;  Ποιοι είναι οι παράγοντες

Χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος επισκεφθεί τη σελίδα σας.

Η Google χρησιμοποιεί το μοντέλο PPC (Pay Per Click) για τη χρέωση των υπηρεσιών διαφήμισης που προσφέρει. Αυτό σημαίνει ότι εσείς χρεώνεστε για τη διαφήμιση της επιχείρησής σας ΜΟΝΟ όταν ο ενδιαφερόμενος πατήσει στη διαφήμιση σας και κατευθυνθεί στη σελίδα σας. Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι αυτό: Σε αντίθεση με οποιονδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης όπου μια επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επενδύσει εκ των προτέρων κάποιο (μεγάλο ενδεχομένως) ποσό για να προσελκύσει πελάτες χωρίς να ξέρει αν και σε τι βαθμό η επένδυσή της θα πιάσει τόπο, το μοντέλο PPC που εφαρμόζει το Google AdWords, χρεώνει ΜΟΝΟ όταν ο υποψήφιος πελάτης περάσει την πόρτα της επιχείρησής σας. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν χρεώνεστε απολύτως τίποτα! Είναι σα να λέμε ότι χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος ανοίξει για παράδειγμα την εφημερίδα στη σελίδα 7, διαβάσει τη διαφήμισή σας και τηλεφωνήσει στην επιχείρησή σας ρωτώντας πληροφορίες για τα προϊόντα σας. Όπως καταλαβαίνετε it worth the try!

Μπορείτε να «φιλτράρετε» τους πελάτες σας με πολύ εξειδικευμένο τρόπο

Το Google AdWords σας δίνει τη δυνατότητα καθορισμού των δημογραφικών στοιχείων των πελατών που θέλετε να προσεγγίσετε, τα ενδιαφέροντά τους, το μέσο που χρησιμοποιούν όταν κάνουν αναζήτηση στο Google (smartphone, tablet, desktop) και πολλά άλλα «φίλτρα» ώστε να περιορίσετε τη διαφήμιση σας στους πελάτες εκείνους που είναι πιο πιθανό να προβούν σε αγορά προϊόντος από την επιχείρησή σας. Μία επιχείρηση που εμπορεύεται γυναικεία εσώρουχα, δίνει μεγαλύτερο βάρος στο γυναικείο κοινό παρά στο αντρικό. Μία αντιπροσωπεία αυτοκινήτων ενδεχομένως να θέλει να διαφημιστεί κοντά στην περιοχή που βρίσκεται και όχι σε πολύ μεγάλη ακτίνα όπου άλλες αντιπροσωπείες ενδεχομένως εξυπηρετούν πιο εύκολα τους υποψήφιους πελάτες.

Μπορείτε να αλλάξετε στόχευση και στρατηγική άμεσα χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.

Κατά τη διάρκεια προβολής μίας διαφήμισης, ενδεχομένως να παρατηρήσετε ότι μία συγκεκριμένη λέξη κλειδί ή μία ομάδα λέξεων δεν αποδίδουν σε σχέση με κάποιες άλλες -υπό την έννοια ότι δεν οδηγούν πελάτες στη σελίδα σας- ή ομοίως, μία συγκεκριμένη διαφήμιση δεν επιλέγεται από τη Google για προβολή στους υποψήφιους πελάτες. Η διαφήμιση στο Google AdWords είναι δυναμική και παραμετροποίησημη ανά πάσα ώρα και στιγμή. Οποιαδήποτε διόρθωση σκεφτεί το πανούργο σας μυαλό (ή το πιο πανούργο μυαλό του διαφημιστή σας) μπορείτε άμεσα να την εφαρμόσετε σε μία ομάδα διαφημίσεων, εύκολα και γρήγορα. Μπορείτε να προσθέσετε ή να καταργήσετε λέξεις κλειδιά που οδηγούν στη σελίδα σας, να αυξήσετε ή να μειώσετε το ημερήσιο budget σας για διαφήμιση, να ξεκινήσετε μία καινούργια διαφημιστική καμπάνια ή να σταματήσετε μία μη αποδοτική που τρέχετέ για καιρό. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε κάποιο επιπλέον ποσό στη Google ( ούτε στους διαφημιστές της SolidCube καθώς τα παραπάνω αποτελούν μέρος της καθημερινής τους ενασχόλησης για την επιτυχία επιχείρησή σας!)

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των διαφημίσεών σας.

Όλα τα παραπάνω που περιεγράφηκαν ενδεχομένως να μην έχουν καμία απολύτως αξία αν δεν μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή το πόσο αποτελεσματική είναι η κάθε διαφημιστική καμπάνια που τρέχετε. Το Google AdWords σας παρέχει πολλά χρήσιμα εργαλεία παρακολούθησης των διαφημίσεών σας ώστε να μπορείτε επί καθημερινής βάσης να παρεμβαίνετε διορθωτικά στις καμπάνιες που τρέχετε και να βελτιστοποιείτε τις διαφημίσεις σας και τη στόχευσή σας. Συγκεκριμένα, το Google AdWords σας δίνει τη δυνατότητα:

  • Να παρακολουθείτε τον αριθμό των ατόμων που κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας και επισκέπτονται τη σελίδα σας.
  • Να βλέπετε πόσο αποδοτική είναι κάθε λέξη – κλειδί και αναλόγως να προσαρμόζετε το ποσό που θα ξοδεύετε για να εμφανίζετε η διαφήμιση σας για αυτή τη λέξη.
  • Να ορίζεται αρνητικές λέξεις κλειδιά (negative keywords) δηλαδή λέξεις που όταν πληκτρολογούνται η διαφήμιση σας δεν θα εμφανίζεται ώστε να μην χρεωθείτε από επισκέψεις στη σελίδα σας πελατών που δεν ενδιαφέρονται για το προϊόν που προσφέρετε.
  • Να επιλέγετε πότε θα εμφανίζετε η διαφήμισή σας, ποιες ώρες της ημέρας ή ημέρες της εβδομάδας,.
  • Να επιλέγετε τις ηλικιακές ομάδες και γενικά δημογραφικά στοιχεία των ατόμων που θέλετε να προσελκύσετε.
  • Να περιορίζεστε σε συγκεκριμένες περιοχές όπου θα προβάλλεται η διαφήμισή σας και να αποκλείονται άλλες. Για παράδειγμα, μία πιτσαρία θα θέλει να διαφημιστεί σε ακτίνα 5- 10 χιλιομέτρων στη γύρω περιοχή και να μην διαφημίζεται σε περιοχές που βρίσκονται μακριά από τη ζώνη εξυπηρέτησης.

Ωραία όλα αυτά, αλλά πως στο καλό θα τα κάνω εγώ όλα αυτά μόνος μου;

Μα δεν θα τα κάνετε μόνοι σας. Εμείς τι κάνουμε εδώ; Μην ανησυχείτε, βρίσκεστε σε καλά χέρια. Εμείς θα σας βοηθήσουμε να ενισχύσετε το online προφίλ και να εκτοξεύσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας. Εμπιστευθείτε σε εμάς τη διαφήμιση της προσωπικής σας επιχείρησης στο Google AdWords. Επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα κανονίσουμε άμεσα μία συνάντηση μαζί σας, στο χώρο σας ώστε κατάλληλος διαφημιστής της ομάδας της SolidCube και ο αναλυτής μας σε θέματα digital marketing να σχεδιάσουν μαζί με εσάς την καλύτερη στρατηγική για την επιχείρησή σας!



Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons