fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

5 Λόγοι που καθιστούν το Google Ads απαραίτητο για κάθε επιχείρηση.

5 Λόγοι που καθιστούν σημαντικό το google ads για κάθε επιχείρηση

 

Μιλώντας ως digital marketer κατανοώ πώς είναι μειονέκτημα για κάθε επιχείρηση να βλέπει τα έσοδα να μειώνονται. Για αυτό το λόγο θα δούμε παρακάτω πώς θα επιτύχουμε και πάλι αύξηση των εσόδων.

Πρόσφατα διάβασα ατυχώς ένα άρθρο με κάποιους λόγους για να μην επενδύσει κάποιος στο Google και τους παραθέτω:

  1. Πληρώνετε για Κλικ
  2. Είναι δύσκολο να συναγωνιστείτε με μεγάλες εταιρίες
  3. Έχετε περιορισμένο αριθμό χαρακτήρων
  4. Τα λάθη μπορεί να σας κοστίζουν

Θα σας εξηγήσω λοιπόν γιατί αυτό το άρθρο ήταν εντελώς ανακριβές και πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω του Google Ads.

Google Adwords απαραίτητο για κάθε επιχείρηση

1ον Πληρώνετε για ποιοτικά και στρατηγικά κλικ διότι στοχεύετε στις λέξεις που αφορούν την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα εάν μιλάμε για κάποιον υδραυλικό που θέλει να αυξήσει τις επισκέψεις του από άτομα που βρίσκονται στη περιοχή του και θα τον προτιμήσουν λόγω αυτού είναι εφικτό μιας και μπορεί να στοχεύσει καθαρά αυτούς που βρίσκονται στη γύρω περιοχή χωρίς έτσι να ξοδεύει άσκοπα χρήματα σε διαφήμιση για κάποιον δυνητικό πελάτη από μακρινή περιοχή που πιθανόν και δεν θα μπορεί να επισκεφθεί.

Ο δυνητικός πελάτης γράφει ακριβώς αυτό που θέλει στην αναζήτησή του και η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί μόνο με τις λέξεις κλειδιά που έχετε ορίσει να σας χρεώνουν ώστε να εμφανίζεστε.

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι εάν γίνει καλή στόχευση των λέξεων είναι πολύ πιθανόν ο πελάτης, να έρθει πιο κοντά σε μια συναλλαγή μαζί σας. Επίσης ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, ότι μπορείτε να προσθέσετε και λέξεις κλειδιά σαν αρνητικές ώστε όταν οι χρήστες ψάχνουν αυτές να μην σας εμφανίζει και συνεπώς να μην σας χρεώνει. Αυτό σαν αποτέλεσμα έχει τη ποιοτική επισκεψιμότητα για εσάς. Δηλαδή όποιος θα σας χρεώσει μέσω μιας διαφήμισης είναι και αυτός που πραγματικά ήθελε να βρει εσάς άρα σίγουρα τα χρήματα σας δεν ξοδεύονται άδικα.

2ον Μπορείτε σίγουρα να ανταγωνιστείτε τις μεγάλες εταιρίες.

Σε αντίθεση με τηλεοπτικές διαφημιστικές καμπάνιες όπου μια επιχείρηση χρειαζόταν σημαντικό budget για την υλοποίησή της. Η αλήθεια βέβαια εδώ είναι ότι όσο περισσότερα χρήματα βάζουμε σε μια διαφήμιση μας φέρνει καλύτερα – γρηγορότερα αποτελέσματα και φυσικά μας δίνει πολύ σημαντικά στοιχεία για τη καμπάνια μας έτσι ώστε να μπορέσουμε μετά να τη βελτιστοποιήσουμε.

Πρέπει φυσικά να υπάρχει η κατάλληλη παρακολούθηση για τη κάθε μας καμπάνια ώστε να βελτιστοποιείτε και σαφώς να παρακολουθούμε τα δεδομένα που μας δίνονται. Αυτό είναι και το δυνατό σημείο του Ads, ότι μπορείτε να δείτε τι επιφέρει καλύτερα στην δική σας επιχείρηση ώστε να επενδύσετε περισσότερο ή λιγότερο στην εκάστοτε καμπάνια. Εάν από την άλλη δεν δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα μπορεί και να διακοπεί με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού.

 

Γιατί είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση το Google Adwords

3ον Να είστε δημιουργικοί με περιορισμένο αριθμό χαρακτήρων.

Δυστυχώς οι άνθρωποι έχουν εμμονή με τη βαθμολογία της ποιότητας. Έχουν την εντύπωση ότι εάν βάλουν την πιο συγκεκριμένη λέξη κλειδί με πολλές εμφανίσεις ότι θα έχουν και τα καλύτερα αποτελέσματα αλλά και τα πιο οικονομικά κλικ. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Δεν πρέπει να προσπαθούμε να συμπεριλάβουμε απλά δημοφιλείς λέξεις γιατί εάν δεν έχουν σχέση με την επιχείρηση μας απλά θα μας χρεώνει και θα μας φέρνει επισκεψιμότητα μία διαφήμιση που δεν θα ανταποκρίνεται στην αναζήτηση των πελατών άρα σίγουρα δεν θα υπάρχουν αποτελέσματα αγοράς ή επικοινωνίας.

Οπότε ας μην κάνουμε άλλη μία αντιγραμμένη διαφήμισή. Σίγουρα είναι καλύτερα να δημιουργήσουμε μια μοναδική και δική μας.

4ον Τα λάθη μπορεί να σας κοστίσουν ακριβά.

Κανείς δεν θέλει για την επιχείρησή του έναν υπάλληλο λιγότερο ικανό. Καλό θα είναι να αντιμετωπίσετε έτσι και τον marketer σας. Οπότε μην κάνετε και εσείς αυτό το λάθος. Σίγουρα βοηθάει πολύ το να έχουμε έναν επαγγελματία και σε αυτό το κομμάτι δίπλα μας για την καλύτερη επίτευξη των digital στόχων μας.

Σας παραθέτω λοιπόν τα συχνότερα λάθη.

  • Ανακριβής στόχευση. Όταν λοιπόν η διαφήμιση μας δεν ανταποκρίνεται στην αναζήτηση των χρηστών είναι σίγουρα μια κακή διαφήμιση χωρίς κανένα αποτέλεσμα για την επιχείρησή μας παρά μόνον άσκοπο ξόδεμα των χρημάτων μας.
  • Δεν παρακολουθούμε τη πορεία της διαφήμισης καθώς επίσης και τους όρους αναζήτησης και των αρνητικών λέξεων.
  • Αντιγραμμένη διαφήμιση.
  • Λανθασμένη γεωγραφική στόχευση.
  • Ακατάλληλη ημέρα ή ακόμα και ώρα προβολής της διαφήμισής μας.
  • Άλλο ένα επίσης πρόβλημα σε πολλές διαφημίσεις είναι οι κακές σελίδες που στέλνουν το χρήστη σε αυτές. Σε αυτές συγκαταλέγονται σελίδες χωρίς περιεχόμενο, με λίγο ή κακό περιεχόμενο αλλά και αυτές που δεν ανταποκρίνονται ορθά σε προβολή από κινητό ή tablet.

5ον Δεν Ταιριάζει με την επιχείρησή σας.

Εάν δεν μπορείτε να σκεφτείτε έναν συναφή με την επιχείρησή σας όρο αναζήτησης τότε ίσως δεν είναι η κατάλληλη λύση. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων μπορεί να επωφεληθεί από το Google όταν όμως οδηγούν τον επισκέπτη σε σωστή σελίδα και μέσω σωστών όρων αναζήτησης. Σε κάθε άλλη περίπτωση μάλλον δεν θα είναι με επιτυχημένη καμπάνια.

Αν μια καμπάνια στο Google γίνει σωστά σε όλα της τα σημεία τότε μπορεί όντως να είναι αρκετά επικερδής.

Επίσης στα παρακάτω εργαλέια μπορείτε να δείτε τι είναι το quality score μίας διαφήμισης και ποιά είναι τα καλύτερα εργαλέια για εύρεση λέξεων κλειδιών.

Τα 5 καλύτερα εργαλεία έρευνας λέξεων κλειδιών για να ξεκινήσετε μια SEO ή Google Adwords Καμπάνια

Τί είναι το quality score και πως επηρεάζει τη διαφήμιση;

Εμείς λοιπόν μέσα από την εμπειρία μας σας προτείνουμε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό για να κάνετε το καλύτερο για την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα που σας δίνονται και που ήδη οι ανταγωνιστές σας εκμεταλλεύονται.

Επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα κανονίσουμε άμεσα μία συνάντηση μαζί σας, στο χώρο σας ώστε κατάλληλος διαφημιστής της ομάδας της SolidCube και ο αναλυτής μας σε θέματα digital marketing να σχεδιάσουν μαζί με εσάς την καλύτερη στρατηγική για την επιχείρησή σας!

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons