fbpx
+30 6974309679 | +30 6975728064 | +210 9935063

4 τρόποι ώστε οι επισκέπτες να παραμείνουν στον ιστοτόπο σας περισσότερο

keep-visitors-on-your-site

Είναι σημαντικό να μετατρέψετε πολλούς από τους επισκέπτες σας σε πελάτες ή αγοραστές την πρώτη φορά που μπαίνουν στον ιστότοπό σας, επειδή μπορεί, και να είναι η μόνη σας ευκαιρία. Μεταξύ 70 και 96% των επισκεπτών του ιστότοπού σας δεν θα επιστρέψουν ποτέ αφού φύγουν μετά την αρχική περίοδο περιήγησης.

Ο ευκολότερος τρόπος για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε έναν πελάτη, να κερδίσετε μια επικοινωνία ή να ολοκληρώσει κάποιος μια αγορά, είναι να προσελκύσετε αυτούς τους επισκέπτες.
Όσο περισσότερο μένουν στον ιστότοπό σας, τόσο μεγαλύτερη είναι και η πιθανότητα να κάνουν μια μετατροπή.

Εδώ είναι τέσσερις εύκολοι και γρήγοροι τρόποι για να κρατήσετε τους επισκέπτες σας ενεργούς και στην ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα περισσότερο:

1. Τοποθετήστε κουμπιά και παρόμοιους συνδέσμους (call-to-actions) προς δράση σε κάθε σελίδα

Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας πρέπει να έχει κάποιο είδος παρότρυνσης για δράση που τελικά οδηγεί στην παραγωγή εσόδων. Για παράδειγμα, μια ανάρτηση ενός άρθρου, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας πρέπει να περιλαμβάνει συνδέσμους προς άλλα κομμάτια σχετικού περιεχομένου στον ιστότοπό σας ή περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό που θέλετε να προβάλετε. Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει κάτι, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμος να το κάνει, η ώθηση του σε πρόσθετες πληροφορίες μπορεί να είναι το μόνο που χρειάζεται για να τον πείσει να το κάνει, κατά τη διάρκεια αυτής της επίσκεψης.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε αποκλειστικό περιεχόμενο, προσβάσιμο μόλις ο επισκέπτης υποβάλει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του / της. Ορισμένα παραδείγματα περιεχομένου με αποκλειστικό περιεχόμενο περιλαμβάνουν αναλυτικές αναφορές, δωρεάν οδηγούς εκμάθησης όπως εδώ και βίντεο. Αυτό δεν θέτει μόνο πρόσθετο περιεχόμενο μπροστά από τον επισκέπτη για να τον κρατήσει ενεργό, αλλά βοηθά επίσης να αυξήσετε τις εγγραφές στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, την οποία μπορείτε να προωθήσετε στο μέλλον. Θυμηθείτε όμως, η συλλογή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μόνο η μισή μάχη – θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε βελτιστοποιήσει την απόδοση για να δημιουργήσετε έσοδα από τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Είναι σημαντικό λοιπόν να μην ξεχνάτε πώς οι επισκέπτες θα μετακινούνται μέσω του ιστότοπού σας. Για να κρατήσετε την προσοχή τους, πρέπει να δημιουργήσετε μια φυσική ροή που θα τους εμπνεύσει να συνεχίσουν να παρακολουθούν. Χρησιμοποιήστε την εσωτερική διασύνδεση μέσω συνδέσμων, για να συνδέσετε τις σελίδες σας με τρόπο που διευκολύνει το ταξίδι του πελάτη σας.

2. Δημιουργήστε διάφορα αναδυόμενα παράθυρα με προσφορές (pop-up).

Τα αναδυόμενα παράθυρα που εμφανίζονται μόνο όταν ο επισκέπτης σας πρόκειται να εγκαταλείψει τον ιστότοπό σας μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικά. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να τα αξιοποιήσετε, ανάλογα με τη σελίδα που επισκέπτεται ο επισκέπτης. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:

  • Αναρτήσεις ενός άρθρου: Μπορείτε να προσθέσετε αναδυόμενα παράθυρα εξόδου συγκεκριμένου περιεχομένου που προσφέρουν στον επισκέπτη την ευκαιρία να επαναπροσανατολιστεί σε μια σχετική ανάρτηση. Ορίστε τα αναδυόμενα παράθυρα, σελίδα ανά σελίδα, για να ωθήσετε τον επισκέπτη σε πρόσθετες πληροφορίες που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να τον ωθήσετε προς το τελικό σας στόχο.
  • Σελίδες προϊόντων: Εάν ένας επισκέπτης προσπαθεί να φύγει απο μια σελίδα ενός προϊόντος, δώστε του την ευκαιρία να διαβάσει σχόλια ή πρόσθετες πληροφορίες που σχετίζονται με το συγκεκριμένο προϊόν που απλά κοιτούσε. Γράψτε περιεχόμενο που απαντά σε συνήθεις ερωτήσεις – εάν απαντήσετε σε κοινές ερωτήσεις πριν την πώληση, θα αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητες μετατροπής αυτού του επισκέπτη.
  • Καλάθι αγορών: Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών κοστίζει σε εταιρείες δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο. Παρόλο που μπορείτε να παρουσιάσετε ειδικές προσφορές ή κωδικούς έκπτωσης για να προσπαθήσετε να κρατήσετε τον επισκέπτη στο καλάθι σας, μπορείτε επίσης να του προσφέρετε να δει παρόμοια προϊόντα ή συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού σας, όπως μια σελίδα κριτικών και αξιολογήσεων.

3. Χρησιμοποιήστε ελκυστικό οπτικό περιεχόμενο.

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να αυξήσετε τον μέσο χρόνο σας στον ιστότοπο, είναι να συμπεριλάβετε πολλά οπτικά περιεχόμενα στον ιστότοπό σας. Τα βίντεο και οι περιγραφικές εικόνες, είναι εξαιρετικά χρήσιμα για να διατηρούν την προσοχή των επισκεπτών σας, όταν περιγράφουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Ορισμένοι ιστότοποι, ειδικά σελίδες προορισμού (landing pages) που αποσκοπούν σε έναν συγκεκριμένο στόχο, μπορούν να χρησιμοποιήσουν οπτικά στοιχεία όπως βίντεο για να τραβήξουν την προσοχή και να διατηρήσουν τον επισκέπτη αρκετό χρόνο ώστε να καταλήξει να ολοκληρώσει μια μετατροπή. Κοιτάξτε το travelvisa ως παράδειγμα. Xρησιμοποιούν βίντεο φόντου γύρω από την παρότρυνση για αναζήτηση, προκειμένου να τραβήξουν τον επισκέπτη στην περιοχή όπου ξεκινά η διαδικασία μετατροπής.

Εάν ο ιστότοπός τους δεν είχε αυτό το οπτικό χαρακτηριστικό, ένας επισκέπτης μπορεί να μετακινηθεί εύκολα προς άλλο σημείο της σελίδας και να φύγει. Το φόντο βίντεο αναγκάζει τον επισκέπτη να δει την επιλογή αναζήτησης με ελάχιστα πεδία.

4. Κάντε το περιεχόμενό σας εύκολο να διαβαστεί.

Είναι σημαντικό να σπάσετε το περιεχόμενό σας σε πολλαπλά κομμάτια, καθιστώντας το ευκολότερο να διαβαστεί, ακόμα και αν απλά κάποιος περιήγηθεί γρήγορα. Εάν χρησιμοποιείτε σωστά τις επικεφαλίδες (h1,h2,h3) μαζί με το σωστό στυλ μορφοποίησης, μπορείτε να προβάλλετε το μήνυμά σας στους επισκέπτες σας, ακόμη και αν περιηγειθούν γρήγορα.

Θα πρέπει να περιλαμβάνει μικρές παραγράφους, μεγέθους που δεν υπερβαίνουν τις δύο έως τρεις προτάσεις, περιγραφικές επικεφαλίδες και λίστες. Με αυτό το τρόπο καθιστάτε δυνατή η γρήγορη ανάγνωση ενός άρθρου ή μιας υπηρεσίας, έχοντας αφήσει στο τέλος στον πελάτη, τα κύρια σημεία που θέλετε να του δείξετε.

 

4 τρόποι ώστε οι επισκέπτες να παραμείνουν στον ιστοτόπο σας περισσότερο

 

Όλοι οι επισκέπτες δεν πρόκειται να διαβάσουν το περιεχόμενό σας λέξη προς λέξη, οπότε αν μπορείτε να προβάλλετε τα βασικά σας σημεία μέσω μιας γρήγορης περιήγησης, θα αυξήσει σημαντικά την πιθανότητα ο επισκέπτης να κάνει κλικ σε μια σελίδα προϊόντος ή σε πρόσθετες πληροφορίες.

 

Βέβαια, τίποτα απο τα παραπάνω δεν θα έχει αξία, αν πρώτα απο όλα, η ιστοσελίδα σας δεν είναι αρκετά γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη και σαφώς μην ξεχνάτε πως “Content is the King“.

Facebook Σχόλια

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι για:

* Τα προσωπικά δεδομένα θα κρυπτογραφηθούν

Show Buttons
Hide Buttons